15 februari 2010

en trött och sliten Anna

Hej på dej bloggen!

Igår var ingen pigg dag. Var bakis som tusan. Men jag antar att det var det jag förtjärnade. Skoj hade jag iaf i lördags. Riktigt skoj var det.
Igår myste vi hela dan. Var ute en stund på eftermiddagen och åkte pulka i det fina vädret. Piggnade till då en stund, men det gick över när jag fick komma hem och lägga mej i soffan.
Det är så det är att vara bakis.

I morse så försov jag mej. Vaknade kvart lver sex, när jag börjar sex. Hade inte ställt klockan överhuvudtaget igår. Så kan det va. Så jag var itne på jobbet fören vid sju. Det gjorde inte så mycket. Vi är en förmycket den här veckan. Men det är så stressigt att försova sig, hela dan blir liksom förstörd.
Vid åtta ringde Johan och berättade att Dante har diare. Så han har varit hemma idag och kommer bli hemma minst till på fredag. Han ska nämligen vara ledig på torsdag för då ska vi till allergiklinken och göra massa tester.

Nu ska jag pussa lite på min lilla sjukling och sen ska jag ta och röja lite här hemma. Det är konstigt att allting släpar efter när jag ligger och slöar en hel dag....

Puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar