20 februari 2010

snöstorm var namnet!

Idag har jag haft en riktig rensar dag. Började morgon med att rensa bland Dantes kläder och det behövdes verkligen. Nu är det inte lika fullt längre. Var mycket som han inte kunde ha, men även mycket som han aldrig har använt. Så hoppas jag verkligen på att det finns någon som vill ha lite barnkläder. Det som vi har ärvt av andra skänker jag till Myrorna medans det som Dante har fått spar jag eller ger bort.

Har även hunnit rensa lådorna i köket och bland alla högar av papper i köket. Har märkt alla Dantes strumpor med namn. Så jag känner mej nöjd.
Vi var även ute en stund och jag säger bara en sak: Fy fan vilket hemskt väder.
Det blev en snabb vända till affären och en snabb skottning av parkeringen (det syns inte längre att jag skottat där). I morgon blir det nog till att stanna inne hela långa dagen. Tänker fan inte gå ut om jag inte måste!

NU är det fotboll som gäller hela eftermiddagen. Premier League lördag är en räddare i nöden. Dom verkar ju ha nice väder i England iaf.

Puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar