12 februari 2010

Äntligen helg

God kväll!

Idag är det fredag och det betyder att jag har hela helgen framför mej. Det ska bli riktigt skönt. Har längtat hela dan efter att den äntligen skulle infinna sig.
Johan och jag har ätiti hemma gjord pizza och till efterrätt så blev det en semla. Smaskigt värre kan jag bara säga.
I morgon väntas en hektsik lördag. Ska ner på stan och fixa en grej inför söndagen. Sen ska ajg tills värmor och umgås lite. Efter det så måste jag försöka få lite vila så jag orkar med kvällens bravader med jobbet. Det är nämligen så att vi har personalfest i morgon. Det är 5 års kalas för HFG Svergie AB. Skoj eller inte, dit ska jag en stund iaf. Älsklingen ska stanna hemma, han ahde ingen lust att gå. Det gjorde inte så mycket då slapp vi skaffa barnvakt. Men det är morgon dagen. Nu ska njuta av mitt glas vin och kanske spela lite Mario en stund?!

Puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar