22 februari 2010

träning, liten bil och en helvetes massa snö!

Idag var första dagen på länge som jag verkligen jobbade ända fram till tre. Helt otroligt. Hade verkligen inte trott det i morse när jag kom till jobbet. Men på något sätt så är det skönt att få fulla dagar. Inte minst när lönen dimper in på kontot sen.
Att ta sig till jobbet i morse var inte alls lika skoj. Min lilla söta bil vill knappt starta i morse. Men när hon väl gjort det så ville hon inte tina. Det var is på insidan av framrutan så i morgon ska hon stå på tining här hemma så jag ska åka opel. Det ska bli skönt. Dels för att den är varm i morgon bitti när jag ska åka. Sen så är den stor och tung så den far inte som ett papper i vinden på vägen. Lilla fiaten far över vägen, man glider och känner varje liten bula och ishål. Hon kränger och har sig. Inge skoj alls. Men det är så det är att ha en liten bil.

Jag var och tränade för första gången på 1½ vecka. Det kändes riktigt skönt. Jag känner mej alltid så fräsch och smal efteråt. Sen blir man varm, det är nog ända gången på hela dagen som jag inte fryser nu under vinter. Många fördelar var det.

puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar