07 februari 2010

god morgon!

God morgon du soliga söndag!

Igår firade vi mej. Det var fullt hus här mellan halv 3 och halv 7.Alltid lika trevligt att ha sin när och kära här. Många små barn var det och mycket lek blev det.
Det var smycketema igår på paketen. Av mamma med familj fick jag en jättefin rosa klocka. Av pappa och syster fick jag en jättefin ring och ett jättefint armband. Sen fick jag en rosa rattmuff och en vin flaska av Micke, Thea & Carina. Doftljus fick jag av Sussie, Bosse & Tilly, till Johans stora förfäran. Av karet, Micke & Lovis fick jag ett jättecoolt och rockigt halsband. Älskar det så mycket. Det var verkligen en lyckad dag. Ja just det jag fick 2 trisslotter av Tomas vara av ena gav mej 50 spänn.
En sånt kalas som jag hade igår vill jag alltid ha. Det var dom som jag tycker om mest. Min riktiga familj blandat med min andra familj (mina vänner). Precis som det ska vara.

Idag ska vi bara ha en underbar mysdag hemma. Dante tyckte att det blev för lite uppmärksamhet på honom igår. Det ar ju två små bebisar här och så lilla Thea. Så han stod inte i centrum. Så idag ska vi ägna hela dagen åt honom hade vi tänkt.

Puss å kram på dej!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar