16 februari 2010

fettisdagen!

Hej bloggisar!
Idag är det tisdag, normalt är ju inte tisdagar så roliga men just idag är det semledagen eller fettisdagen som den egentligen heter. Det betyder att jag ska äta semla ikväll. Köpte 2 stycken så Johan har en i morgon eftersom han inte ville ta med sig till jobbet. Han visste inte hur länge han skulle orka vara där, kanske hela kvällen eller bara ett par timmar. Tydligen så håller han på att bli sjuk. Men om jag känner honom rätt så kommer han jobba hela kvällen och han kommer även att jobba resten av veckan.
Tillbaka till semlor, jag har nog aldrig berättat för er hur mycket jag älskar semlor det är det absolut bästa som finns i hela världen. Varför jag tycker så mycket om dom vet jag inte, kankse har det att göra med att man inte äter dom så himla mycket så man får längta efter dom. Eller så är det bara så enkelt att dom är sååååå himla goda.
Men det ska vara klassik ingen annan konstig variant av det. Längtar till ikväll så jag kan avnjuta min goda semla.....
Nu ska jag ägna lite tid åt min lilla sjukling! Hörs senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar