02 maj 2010

en helt underbar söndag

Det visade sig att det skulle bli en väldigt bra helg. Det är med ett leende som jag går till jobbet i morgon. Den här helgen har verkligen gett mej en massa ny och givande energi.

Har njutit av solen med min två favorit pojkar i solen på eftermiddagen. Vi har fikat och solat och bara haft det mysigt. DSC00234Hade några belgiska våfflor kvar i skafferiet så dom rostade jag dom i brödrosten och så hade vi socker eller chokladsås på. Och så självklart lite kaffe till. När vi satt där i solen så bestämde vi att vi skulle titta på matchen hemma istället för på Skallis. Vilket var ett klokt val, för Dante var inte på sitt allra bästa humör. Så han fick titta på film medans vi tittade på en super spännande match. Fick även sällskap av Thomas som ville avnjuta matchen med vänner och inte framför datorn hemma. Det är alltid lika skoj att titta på fotboll med vänDSC00236ner och inte bara jag och Johan.

På tal om matchen, så vann Chelsea en viktig seger. Nu känns det verkligen som om Premier League bucklan kommer hamna i London och inte i Manchester. Det återstår dock en match innan det är avgjort. Men som det ser ut i dagsläget så kommer inte det vara några problem för grabbarna. Men det är inte klart fören slutsignalen är blåst nästa helg. Längtar verkligen tills nästa söndag!

Resten av söndagen kommer spenderas i soffan med min älskling. Ska nog faktiskt fira med glass. Ha ett bra slut på en underbar helg och underbar början på en ny vecka!

Puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar