24 maj 2010

första rundan

Nu så är första löprundan gjord ut i spåret gjord. Skönt var det, men jobbigt. Fler rundor kommer det helt klart bli. Målet är att orka springa 5 km utan stopp när året är slut. Inga problem, men det man aldrig vad som händer.

Träningsvärk kommer jag garanterat ha i morgon i bena. Men det är det man får ta om man vill hålla sig i form. Snart har jag gått ner alla dom kilon som jag gick upp när jag var gravid för snart 3 år sen. Det har tagit tid, men det har helt klart värt det. Hellre att jag har lagt ner tid på det och håller det framöver, än att jag går upp igen när jag slutar med bantingskuren. För nu är det inte någon kur, utan det har blivit en livsstil att äta, motionera och dricka som jag gör. Har hittat en bra balans mellan allting tycker jag. Även om jag inte skulle gå ner mer så är jag nöjd!

DSC00275

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar