02 maj 2010

solig söndag!

Det är en nervös Anna som vaknade i morse. Det är en spännande dag, eller snare eftermiddag idag. Chelsea möter Liverpool och det är en ganska avgörande match. Förlorar Chelsea så vinner United hela ligan, men vinner Chelsea så finns fortfarande chansen till ligaseger. Så det kommer bli en dag med lite pirr i magen. 14.30 är det avspark….

Gårdags kvällen spenderades i spelandets tecken. Jag tog revansch i TP från i fredags. Och självklart vann jag. Det inte ofta men ibland spöar jag Johan i spela. Jag blir lika glad varje gång och lika kaxig tydligen. Undertiden vi spelade så åt vi ost och kex och det var riktigt gott. Mögelost, brieost och lite kex. Smaskens med andra ord.

Nu är det veckohandling som gäller. Kylen börjar eka tom igen. Det är konstigt det där att den gör det ibland. Tänk om den kunde fylla på sig själv så man slapp att åka och handla?! Dante och Johan får stanna hemma så får jag gå där i butiken själv….

Ha en solig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar