02 maj 2010

nervöst

Det var länge sen jag var så här nervös inför en match. Senast var CL-finalen i Moskva mellan Man United  och Chelsea. Det är nu 2 år sen. Idag är jag mest nervös för att Chelsea inte ska klara pressen och trycket.

Men jag hoppas av hela mitt blåa hjärta att dom blåa hjältarna kommer spela den underhållande och fina fotbollen som dom har gjort dom senaste veckorna. Speciellt som dom gjorde förra söndagen mot Stoke, när det blev hela 7-0. Men något säger mej att det inte kommer bli så enkelt och så överkörande som det var då. Liverpool är ett bättre lag om man jämför med Stoke. Dom är starkare och dom missade final i Europa League tidigare i veckan. Så jag hen svag känsla av att Liverpool kommer gå på för fullt. Säsongen har inte var den bästa för Chelsea . Det har varit skador, skandaler och utslagande i 2 cuper. Trots det så Terry, Malouda, Lampard, Drogba och dom andra hållt sig kvar bland topp 2. Dom har hela tiden slagits med Man United om 1:a platsen. Så är det även idag. Det finns ett gäng scenarion som kan hända beroende på vad resultatet blir. Men jag tänker inte gå in närmare på det. Men som jag nämnde tidigare så hoppas jag att det blir seger på Anfield idag!!!

Mr Chelsea himselfJT Captain, Leader,Legend

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar