10 maj 2010

måndag!

Jaha då har snart den här måndagen passerat. Det har varit en ganska skön och slapp måndag på jobbet. Inte överdrivet mycket att göra! Det märks att det inte är grillväder just nu, för vi säljer knappt några grillprodukter alls….

När jag åkte frän jobbet så stannade jag på ÖB och handlade lite nödvändigheter. ÖB är ett perfekt ställe för sån. Älskar alla butiker där man kan handla bra saker för inte alls så mycket pengar.

Dante och jag är själva den här veckan, Johan jobbar kväll. Kanske inte det roligaste som finns men det får lov att funka. Det är skönt att Dante är så lätt att ha att göra med, visst kan vi bråka lite men det brukar bli bra i slutändan.

Nu ska jag ta och städa lite här hemma innan det är dax att göra i ordning Dante för sängen. Ska bara slappa framför tvn ikväll. Hollywoodfruarna kommer få roa mej senare, nu är det bara 2 avsnitt kvar av den här säsongen och jag hoppas verkligen att dom komemr tillbaka. Eller snare hoppas jag att dom gör ett program med BARA Maria Montazami.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar