27 maj 2010

torsdag

Ska börja med att be om ursäkt för att jag var dålig med updaten igår. Men jag var så himla trött när jag väl hade duschat igår vid 8. Hade Sussie och Tilly på besök och dom for vid 7 sen satt jag mej i soffan och pustade innan det var dax att hoppa in dusch. Men gud så stor lilla Tilly har blivit och så söt. Trots att hon var trött som en strumpa (som Tina säger) så var hon glad. Blev riktigt imponerad av henne.

Utvecklingssamtalet gick bra. Dante sköter sig, men är en riktigt lite busunge. Det är väl så att jag inte var speciellt förvånad. Hade räknat ut att han var det.

Det var går dagen. Nu väntar en helt ny dag med en massa köttpackanden och förhoppningsvis en tidig sänggång. Idag när jag kommer hem ska jag bara ligga i soffan och inte göra ett skit.

Hoppas din dag blir spännande och rolig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar