05 maj 2010

hörseltest och glass

Idag har jag och Dante varit på hörseltest uppe på sjukhuset. Det har funnits misstankar om att han kanske hör dåligt men så var inte fallet.

DSC00241

Han hör hur bra som helst. Jag är en riktigt stolt mamma kan jag meddela. Dante skötte sig exemplariskt igen. Han gjorde precis som doktorn sa och satt helt stilla. 

Som belöning för att han var så duktig och skötte sig s fick han en Piggelin. Den avnjöts under stor tystnad i solen. Jag tog mej oxå en glass, den ny Ben & Jerry. Den var hur god som helst.

DSC00242Det är en glass som jag verkligen kan rekommendera! Speciellt om man tycker om Ben & Jerry annars. Det var första glassen för det här året.

Nu ska jag ta och plocka undan disken i köket innan Johan kommer hem! Ha det gött!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar