22 maj 2010

lördag

Oj oj vad jag är pigg. Det är verkligen inget skämt. Jag ÄR pigg. Inte utvilad, men pigg. Varför vet jag inte, har inte sovit så vidare bra inatt men på något underligt sätt så har det hjälpt.

På schemat idag står:

  • Handla mat
  • Handla frys och grill
  • äta glass i hamnen med Dante
  • Umgås med Johans bror
  • Tvätt
  • Njuta av det fina vädret
  • Handla ett grattis kort

Som du ser så är det en del att göra, allting ska hinnas med idag eftersom jag jobbar i morgon och direkt efter det så ska vi åka till Eskilstuna för att fira min styvpappa som fyller 43 på måndag.

Johans bror kommer även idag vid lunch. Var ett tag sedan han var hemma. Närmare bestämt vid jul. Och jag vet någon som har saknat honom, Dante. Han älskar verkligen sin farbror. Dom busar och gosar mest hela tiden.

Nu ska jag gå och gör mej i ordning och röja lite i köket innan det är dax för dagens bestyr!

Ha en fantastisk lördag och njut av ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar