03 oktober 2011

att tjuvkika

2011-10-03 19.19.57Vi var på ultraljud idag, jag och Johan. Alltid lika skoj att se vad man har i magen.
Min största rädsla var att det skulle vara flera, men det var det inte. En liten lugn krabat var det i magen. Inte helt road av att vara med på bild, precis som sin mamma.
Den försökte gömma sig bakom mitt blygdben hela tiden.

Datum för ankomst blev flyttat från den 6:e till 11:e mars. Så det betyder att jag gick in i vecka 18 idag och inte i onsdags som vi först trodde.
Med tanke på början av den här graviditeten så känns det här mer rätt!
Nu längtar jag ännu mer efter mars. För första gången i hela mitt liv så är det inte julen som är det jag längtar mest efter på hösten. Lite konstigt.

Tog mej en tripp till Hallstahammar idag oxå. Hade hittat en bilbarnstol till bebisen där för en billig penning. Så idag avslutade jag affären. 500 kronor fattigare, men en bilbarnstol rikare återvände jag hem. Är riktigt nöjd med den. Men måste göra rent basen som ska sitta i bilen. Var lite äckligt. Men det är inget som lite Yes och varmt vatten kan fixa.

2011-10-03 19.20.11

Annars så har det inte hänt så mycket. Jag fick ju inte sova så himla mycket i natt så hela dagen har i stort sett gått till att hålla mej vaken.
Så ikväll ska jag försöka sova direkt efter Svenska Hollywoodfruar. Måste ju se vad Gunilla Persson hittar på ikväll….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar