18 oktober 2011

tråkigt.

Usch och fy vad det här är tråkigt. Finns inget att titta på på tv. Orkar inte göra något här hemma, även fast det finns en massa som jag skulle klara av att göra. Jag kommer snart börja klättra på väggarna. Det är riktigt, riktigt tråkigt. Men vad ska jag göra, när en halvtimme på Maxi knäcker min rygg.
Skulle behöva städa, baka, vika tvätt och en massa annat. Men som sagt orken finns inte där. Vet inte om det är vädret som gör att jag blir ännu mer uttråkad. Regnet det öser ner utanför och kallt är det.

Som tur är så kommer snart min lilla familj hem. Jag ska snart, om bara en liten stund ska jag gå och hämta huliganen. Då blir det livat vill jag lova. Sen kommer hans pappa en stund efter det.
Så nu ska jag ta och släpa mej ur soffan och ta mej till dagis, som ligger 500 m bort som tur är.

Puss på dej!

1318427571049
Bjuder på en bild på min huligan som är tagen för en vecka sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar