04 oktober 2011

Hosta och garderob

Nu har förkylningen slagit till ordentligt. Har feber, snuva och hosta. Inge skoj alls det här. Jag vet att det går över ganska fort, så det är väl fördelen.
Alvedon, nässpray och cola. Det gör underverk.

Vi har lyft ur allting ur klädkammaren, skruvat ner hyllan som satt där. Så nu håller Johan på att skruva ihop en garderob som ska stå där inne i stället. Så nu hoppas vi på att det blir mer ordning på våra grejer. För det har verkligen varit kaos där inne.
Det som är mest spännande är att få in båda garderoberna. Men det löser sig (hoppas jag). Det får tiden utvisa.

spellista
Just nu är det Billy Idol som rullar. Var länge sen vi lyssnade på det.

Har ju glömt att berätta något skoj. I söndags kväll när jag låg i sängen och tittade på tv så kände jag en spark i från bebisen, på utsidan av magen. Samma sak igår kväll oxå. Tyvärr var inte Johan hemma så han kunde få känna det. Men det kommer fler gånger.

Nu ska jag väl engagera mej i garderobsbygget.see you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar