11 oktober 2011

Rensning och foto

Ja på förmiddagen så rensade Johan i lilla förrådet. Som vanligt så satt jag bredvid och höll honom sällskap.
Jag börjar verkligen gilla den här arbetsfördelningen. Undrar bara vad jag ska skylla på när foglossningarna är borta och bebisen ute?! Det tåls att funderas på.
Det blev bra i förrådet. Det kom upp en hylla och så åkte det ut saker som skulle till återbruket. Nöjda med dagens insatts.

Eftet lunchen så gick jag och Dante till dagis, eftersom det var fotodax. Dante var ju ledig idag egentligen, men fröknarna tyckte han skulle komma och vara med ändå.
Det var kanske inte det bästa gör honom, för det blev knasigt i huvudet på honom och han fick panik när det var dax att fotas. Han började störtgråta och ville absolut inte hålla fröken i handen. Men tillslut lugnade han ner sig. Och det gick bra i slut ändan!
Hoppas korten blev bra. För jag vet att det är några som vill ha ett kort i julklapp....



1 kommentar: