10 oktober 2011

tröttmössa

Vilken dag jag har haft. Den har inte på något sätt varit jobbig, men tråkig. Jag har varit på uselt humör och det har gott ut över min stackars familj. Det är ganska synd om dom faktiskt.

Började dagen med ett besök hos frisören där Dante skulle friseras. För i morgon är det fotografering på dagis, så då måste han ju vara snygg. Och snygg blev han, i alla fall om man frågar honom själv. Dyrt är det att klippa barn, men helt klart värt det. Istället för att riskera tredje världskriget varje gång jag tar fram trimmen.
2011-10-10 18.31.47
 
Har även hunnit med en att baka en äppelpaj. Gick kanske inte riktigt som jag tänkt mej, men god blev den i alla fall. Självklart blev det vaniljsås till.
2011-10-10 15.26.36

Vi fick ju fyra plastkassar med äpplen igår. Så det finns äpplen. Nu är det synd att jag inte kan stå så länge så jag kunde göra allt på en gång, så jag får helt enkelt göra lite varje dag. En timme stående stilla i köket är lagom för mina stackars kropp.
2011-10-10 18.32.02
Johan satt även upp bilderna på våra små guldklimpar. Ska köpa en ram till sen där jag ska sätta ett kort på Dante för sig, bebisen för sig och så ett kort på dom tillsammans. Men det blir ju inte för en i mars/april. Tror det blir väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar