16 oktober 2011

Gråa söndag

God morgon!

Idag vakande jag upp och kände mej utvilad. vet inte om jag har berättat det, men i snart en vecka så har vi haft väldiga problem med att Dante springer upp på nätterna och “går på toa”. Det förstörde verkligen nattsömnen. Det samma var när han skulle sova. Han gick på toa innan han la sej, men sen under 1-1½ timme sprang han upp på toa. Det kom inget men ändå.
Så vi började sitta med honom när han skulle sova, det har inte vi behövt göra sen han var 1½ år. Så det kändes som ett steg tillbaka.
Men nu för andra natten i rad så sover han fram till strax innan sju. Det är helt okej. Han sover hela natten. Så i morse när han då kom in strax efter sju så fick han titta på tv i sängen bredvid mej (Johan jobbar). Så jag fick sova ända fram till tjugo över åtta. Lyx kallar jag det och det har gjort att jag känner mej pigg.

Men som vanligt kan inte resten av kroppen tycka att det är skönt att få sova. Idag känns det som om ryggen ska gå av. Så vi får se vad jag kan göra av den här dagen. Det ända jag måste göra är att åka med Dante till knatteskutt klockan 11. Sen har vi inget mer inplanerat idag.

ha en lovely söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar