08 mars 2010

8 mars, vårdag (?) och intenationella kvinnodagen

Idag är det internationella kvinnodagen fick jag veta när jag åkte hem. Jag visst att det är den 8 mars men det är verkligen inget jag har reflekterat över. Men man kan ju inte låta bli att undra om tv3 har en baktanke när dom börjar sända säsong 2 av Svenska Hollywoodfruar just idag. Förmodligen inte, men kan ju inte låta bli att undra.

Nu till det jag skulle skriva om egentligen. Idag så har solen tittat fram. Inte bara en liten stund utan hela långa dagen. Som om det inte vore nog så har termometerna även visat plusgrader idag. Så nu börja jag få hopp om att det kanske blir vår snart. Men än ska jag inte ropa hej! Det kan lätt komma ett bakslag.

Den här veckan är det Johans eftermiddagsvecka och det betyder att jag är "ensamstående" hela veckan. Lite drygt (vilket jag påpekar varje gång) men jag överlever. Hoppas bara att veckan går fort, som det verkade idag så komemr den att göra det.


Nu väntar soffan på mej. Ha en underbar tv-måndag. Det ska jag ha iaf....
Puss å kram på dej!

kommer jag snart få se en sån här ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar