13 mars 2010

smutsig bil, vårfint hår seger(?)....

Denna smutsiga bil såg jag igår när jag åkte hem från jobbet. Det är inte dax att tvätta bilen när man måste skrapa fram regskylten?! Man kan ju tycka det.
Det är iaf skönt att se att det finns dom som har skitigare bil än vad jag har.
Tänk att en sån liten sak kan göra en lite glad. Helt otroligt!
Nu har jag färgat håret eller rättare sagt så har Therese slingat mitt hår. Jag blev så himla nöjd. Ljus och snygg med lite olika nyanser blev det. Dante var så himla duktig under hela tiden. Han tittade på Thomas och leke fint i vardagsrummet medans vi var i köket. Självklart så fick han lite cheescake för att han var så duktig.
Nu ska jag titta på sista 10 minuterna av Chelsea- West Ham matchen som Chelsea leder för tillfället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar