07 mars 2010

vilken lördag!

Gårdagen är inget jag vill uppleva igen. Vaknade halv 5 i går morse av att magen gjorde uppror. Så det var bara att spring in badrummet och sätta sig. Det var skönt för stunden. In och la mej igen för att sova i 1 timme till för att sen göra om samma procedur igen. Nästa gång var det kräkdax och så där höll jag på större delen av dagen. Inge skoj alls. Johan åkte på samma skit. Så förmodligen var det något vi åt i fredags. Tror att det är creme fraichen!
Ett tag trodde jag att det var magsjukan och det orkar jag verkligen inte med. Nu hade jag sån tur att jag slapp det.
VI var alltså inga bra föräldrar igår, men Dante skötte sig jättebra. Inge gnäll och pip igår. Han öekte för sig själv och så tittade han på tv och åt utan att bråka. Det var en dag då han visade sig från sin bästa sida. Så stolt jag blir över min lilla huligan!

Nu ska vi mysa lite i soffan innan det är dax för frulle. Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar