28 mars 2010

hemma från Mariefred

Nu har jag varit hemma en stund. Måste bara börja med och säga att Ruth var så himla söt en av dom sötaste bebisarna jag sett. Det är alltid lika trevligt att åka iväg och fika. Speciellt hos någon i släkten som man inte träffar så ofta och speciellt när man inte är hela släkten samtidigt (vi är ganska många).
Innan jag åkte till Ullis i Mariefred så stannade jag på Ikea och köpte lite lådor som jag ska ha i byrån i hallen så vi kan lägga ner lite nyklar och lite annat smått och gott i. Tror det kommer bli bra. Fick även med mej ett regnställ till Dante hem från Maxi. Ett skit snyggt (bild kommer sen) och hyfsat billigt. Hade någon form av rabatt på det så det var 100 :- billigare än vanligt. Aldrig fel.
Tog mej även sväng in på H&M för att handla lite hår grejor. Känner att nu när det är vår så vill jag ha lite roliga saker i håret. Nu när man inte behöver ha mössa på sig när man åker till jobbet eller bara är ute.

Nu ska jag ta och plocka undan tvätten och plocka lite här hemma.
Ha det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar