22 mars 2010

vart är våren?

I morse när jag kom ut till bilen så möttes jag bara av en stor snöhög. Ingen rolig syn alls. Jag kan ju säga så här att det är tur att ena bakdörren inte går att låsa för annars hade jag inte kommit till jobbet i tid. Det höll jag iofs inte på att göra ändå eftersom folk kör som sniglar bara för att det har snöat lite.
Men till jobbet kom jag till slut. Stämplade in 1 minut i 7 vilket jag tycker är bra jobbat.
Dag har flytit på som vanligt, nästan. Vi har stått och torkat paket som har blivit lite blöta efter en vattenläcka. Så det har jag roat mej med nästan hela dan.

Kvällen kommer nog inte bjuda på något mer spännande än att glo lite på tv, framför allt Hollywoodfruarna. Det är toppen med lite humor så här i början av veckan!

Puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar