21 mars 2010

kaffe

För 5 år sedan sa jag att jag aldrig någonsin skulle dricka kaffe. Men så började jag jobba tidiga morna. Det betydde att jag behövde ha något som fick mej att piggna till. Det som jag då upptäckte var det svarta guldet, Kaffe.
Idag kan jag inte leva utan minst 3 koppar kaffe om dan. Och får ajg inte mitt morgonkaffe så är hela dagen förstörd. Huvudvärken kommer och jag bli irreterad.
När jag var gravid kunde jag inte dricka kaffe för jag mådde riktigt illa varje gång jag tog en klunk, men så fort ungen var ute så blev det en massa kaffe igen. Nu är jag mer beroende av det än någonsin.
Det får gärna vara smaksatt oxå. Vi har hittat ett kaffe som har smaken Wienernougat. Det är gudlomigt gott, jag har även hittat ett kademumma kaffe som jag gillar men det tycker inte Johan om så det blir inte så ofta jag dricker det.

Nu ska jag njuta av dagens andra kopp kaffe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar