17 mars 2010

tröttis

Idag är jag inte så pigg. Var vaken till jvart i elva i går för att titta på CL-matchen mellan Chelsea och Inter igår. Inte värt att stanna uppe för.
Hela dagen i dag har jag gäspat och nästan somnat. Det har varit riktigt segt idag.
Gjorde även ett halv hjärtat försök att träna. Men det gick inge vidare. Var på gymmet i 45 minuter. Körde bara armar och rygg idag eftersom jag har ont i knät efter det att jag halkade.
Men träna måste jag ju göra.

En annan ska. Vi sticker ju till London i april. Vi skulle egentligen titta på en match men den är flyttad till söndag och vi åker hem efter lunch. Så bi missar den. Jävligt tråkigt men sånt är livet. Nu ska vi spara så vi kan åka i höst istället.

Dax att slöa lite i soffan innan det är dax att krypa ner i sängen.
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar