05 mars 2010

Fredag

Kan knappt med ord beskriva hur underbart skönt jag tycker det är med fredag. Det ska blir riktigt skönt att få vara ledig i 2 dar nu. Nu låter det kanske som om jag inte varit det på länge, men det har jag. Det som är är att jag är så himla trött. Vet inte hur jag ska klara mej upp längre än till 7.
Det har varit en hektisk men rolig dag på jobbet. Som nästan alltid på fredagar. Men det är alltid skönt när klovckan blir halv 3 så man får gå hem och ha helg.
Idag har jag så himla ont i min vänstra handled så jag håller på att börja gråt varje gång jag vrider den fel eller håller i något som är tyngre än en fjäder. Hoppas det går över snart.

Nu måste jag gå och göra i ordning pajen som jag och Johan ska äta när Dante lagt sig.
Ha en lovely fredagskväll med mycket mys....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar