20 mars 2010

soligt värre....

Dagen har verkligen gått i solens och vårens tecken. Hur underbart är inte det?! Men hörde av min älskling att det eventuellt kommer att snö natten mot måndag och att det kommer bli kallare. Men det glömmer jag en stund till och bara njuter av underbart väder. Sol och vår gör mej verkligen på bra humör.
Blev en tur ner på stan i det underbara vårvädret. Det skulle shoppas några saker. Och jag tror verkligen att vi fick med oss allting hem. En dop present till Tilly, silverschampoo till mej, stövlar till Dante, och en termometer till balkongen. Dante fick även en barbapappa mössa, inte planerat men den var ju hur söt som helst så jag kunde inte låta bli
Sen skulle vi till Hifi klubben och kolla på en radio eller vad man nu ska kalla det och det kommer in om 2 månader cirkus. Vi skulle även ta oss en fika på stan med det var fullt överallt så det blev en kladdkaka med grädde och kaffe hemma istället.

Jag har även hunnit med att sova en timme på eftermiddagen. Så skönt var det. Men inte komemr det hindra mej från att lägga mej tidigt ikväll.
I morgon står det husvisning på schemat. Det är ett litet sött hus som ligger i närheten av där vi bor nu. Det finns förstås en hel del ?? kring detta lilla söta hus. Det är ett så kallat radon hus. Men vi ska dit iaf och checka läget och sen får vi ta ställning till om det är värt alt jobb eller inte...

Nu är det mys i soffan med min älskling! Underbar lördagkväll på dej!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar