09 mars 2010

shopping och städning

Äntligen får jag sitta ner. Har varit igång sen jag gick upp vid 5 i morse. Först betade jag av några timmar på jobbet (blev inte full dag idag) sen blidde det en sväng på stan. Skulle titta på jacka till Dante. OCh jag hade tur, för på första stället jag tittade på så hittade jag en jättecool och inte allt för dyrt. Så nu har han så han klara sig, eftersom han kan ha västen och regnstället från i höstas. Jag fick även lite grejor nämare bestämt 2 tröjor.
Jag har även hunnit städa lägenheten oxå. Det är alltid lika jobbigt att sätta igång men när det är klart är det sååå skönt.

Dax att laga lite mat nu. Nuggets och pommes severas det ikväll. En av Dantes favvorätter och jag klagar inte heller för den delen.
Puss å kram!
Två tröjor från Ginatricot

Jacka från H&M för 299 kr. Halsduk från Everest (stadium) för 59 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar