16 mars 2010

sorry

Blev ingen uppdatering igår. Var alldeles för trött när jag kom hem vid halv sex. Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett lätt pass men ändå välbehövligt. Sen var det bara hem och duscha för att åka till svärmor och käka grillad korv. Där imellan så han jag även med att halka. Så nu har jag ett skrapsår på knät och ett i handen. Inge skönt alls men det är sånt somhänder när det är is ute. Tur att det inte blev värre.

I söndags så var ju jag och Dante hos mamma. Vi blev bjudna på lunch och fika (fast det var jag som bjöd på cheescake). Efter lunchen så lämnade jag Dante hos hans styvmorfar och tog med mej mamma ner på Tuna Park. Det slutade med att jag kom därifrån med ett par skitsnygga Addidas sneakers, vita med silver ränder 2 par tröjor till Dante och 3 par strumpor till Dante och 1000 kr fattigare men det är det helt klart värt. Skorna är sååååå snygga. Lägger upp en bild senare på dom.

Ikväll blir det sent för mej. Ska nämligen titta på fotbollen som börjar halv 9 på 6. Jag håller verkligen tummarna för att Chelsea tar sig vidare....

puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar