07 januari 2012

Att längta

Just nu är det många saker som jag längtar efter. Det som är det största är väl att våran lilla bebis ska komma ut. Det är lite drygt två månader kvar innan det är dax och det känns som en evighet just nu.
Dom andra sakerna som jag längtar till har koppling till att bebisen ska komma. Det första är att kunna ha kläder utan att känna sig som en Michellingubbe.
Det andra är att kunna dricka vin. Som jag längtar efter vinet. Sniffar mest hela tiden på Johans glas när han dricker. Det luktar så gott och ser så gott ut.
Och det tredje är att bli av foglossningarna så jag kan börja röra på mej igen. För min kondition har försämrats nåt avsevärt dom senaste månaderna. Visst har det med vikten att göra, men även att jag inte kan röra på mej i den utsträckning som jag skulle vilja/behöva.

Visst det finns tusen andra saker som jag längtar efter, men det här dom sakerna som står högst uppe på min önskelista nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar