11 januari 2012

Lill-lördag

Oj oj vad dagen har sprungit iväg. Snart kommer resten av familjen hem.
Dagen har tillbringats i soffan framför tvn. Inget ovanligt med det. Numera kommer det bli mer av den vara, eller det kommer nästan bli den varan. Jag är fortfarande helt matt i kroppen och fruktansvärt trött mest hela tiden.
Trodde det berodde på att jag gick och la mej så sent, men nu när Johan har börjat jobba igen så sover vi innan 22.30. Och jag sover hela natten tills klockan ringer 7.45. Så jag måste fråga BM i morgon när jag ska dit vad det kan vara. Knaprar mina järntabletter gör jag oxå. Hoppas hon har ett svar på det.

Nu har ska jag matporrsurfa lite. Behöver ha lite idéer på vardagsmat, men även snabba, enkla och goda bakverk tills jag fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar