12 januari 2012

Dax för besök

God förmiddag!

Om en stund ska jag ta mej ner till min barnmorska för kontroll. Blodtryck och lite prover. Ungefär det vanliga. Kanske inte så skoj, men nödvändigt.
Något som däremot är skoj är jag dom senaste veckorna har gått upp 1 hg. 1 hg!!!!Vet inte hur jag har lyckats, men lycklig är jag. Det finns hopp gott folk. Målet var ju från början att bara gå upp 15 kg, men nu är det passerat så det blir vad det blir. MEN jag ska inte gå upp  30 kg som förra gången det är en sak som är säker.

Jag hoppas att barnmorskan kan ge mej ett svar på varför jag är så himla trött och orkeslös i kroppen. För det här är riktigt jobbigt.

Ute är det höstväder. Regn, grå himmel och 5 grader varmt. Kanske inte det roligaste januari vädret, men det är väl bara att gilla läget antar jag.
Nu måste jag fixa det sista innan jag ska gå till bussen….

Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar