04 januari 2012

En slöar dag

Efter bibblan idag så har vi inte gjort något alls. Åt rester till lunch och sen när Johan åkte till jobbet så tittade Dante på tv i vardagsrummet och jag i sängen.
Nu leker han för fullt upp på sitt rum. Det är väldigt skönt att han leker själv, speciellt efter som jag nu har kommit in i en trött-period igen.
Jag sover hela nätterna och vi sover länge på morgonen plus att jag sen sover en stund på eftermiddagen. Men det är ju så här det är att vara gravid. Ibland är man pigg och ibland är man supertrött. Å jag har sån tur att jag har en sån duktig liten kille som leker bra själv och gärna hjälper mamma när det ska göras saker.

I morgon ska julen städas bort. Eller iaf granen och tomtarna. Julstjärnorna och stakarna får vara uppe en stund till, likaså gardinerna. Måste försöka hitta nya gardiner till vardagsrummet och köket.
Har även en låååång lista med telefonsamtal som jag måste ringa innan nästa onsdag.

Bjuder på några bilder fårn nyårsafton på Dante och Johan när dom leker med tomtebloss:
1325358485689
1325358584366
1325358590083
1325358600641

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar