29 januari 2012

Söndag

God morgon!

Ute skiner solen för första gången på flera dar. Det är en konstig känsla av att vakna till ljus. Men det kanske gör att jag blir lite piggare.
Är så himla trött numera. Fick jag bestämma (och skulle jag inte ha Dante) så skulle jag sova 20 timmar per dygn. Är så trött på kvällarna att jag skulle kunna somna innan Dante. Det är konstigt med tanke på att jag inte gör något annat än ligger i soffan hela dagarna för att jag inte orkar med något.

Igår hade Dante och jag en mys dag hemma. Johan jobbar hela helgen. Idag ska Dante åka till farmor på eftermiddagen så jag får vila lite. Sen när Johan kommer hem så ska vi åka dit och hämta honom.
Dante håller på att tjata hål i huvudet på mej om att han ska till farmor. Så när jag lämnat honom ska jag åka hem och lägga mej i soffan och titta på gamla repriser…

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar