10 augusti 2009

cykla

Hej hej halloj!

Idag har det varit en riktigt lååååång dag. Vi blev klara vid 11 och sen har vi stått 6 personer och gjort ett jobb som man bara behöver vara två på! Men full tid fick jag i alla fall.
Jag har även cyklat fram och tillbaka till jobbet idag. Det betyder att jag har cyklat 2 mil idag. Vilket jag tycker är väldigt bra gjort. Ska göra samma sak i morgon om det inte regnar. Men det här betyder att Dante får vara lite längre på dagis, men det dör väl inte han av.

Jag har kommit fram till att att cykla till jobbet är det bästa sättet för mej att få min dagliga motion, speciellt dom här veckorna när Johan jobbar kväll!
Dom andra veckorna så är det enklare att dra iväg ut och springa eller att ta sig en promenad.
Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Nu ska magen bort!

Nu är det dax att gosa lite med min lilla Dante innan han ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar