01 augusti 2009

Spelkväll

Ikväll ahr jag och Johan haft spelkväll. Vi har spelat både Wii Sports och Guitar Hero. Och jga var helt sämst. Gick inge bra alls. Jag brukar kunna spöa Johan i bowling men inte ikväll. Usch och fy vad det gick dåligt!

För er som ine vet så är jag en hemsk förlorare. Jag hatar att förlora. Jag blir tjurig, irreterad och arg. Vill helst kasta skiten åt helvete. Och sluta på en gång. Men är man ihop med Johan så funkar det inte så. Han triggare en ännu mer. Han retas och säger en gång till hela tiden. Tills man blir så tjurig att man bara vil slå sönder allt.
Nu är det ju så här att min älskade sambo älskar att retas, det är hans största hobby. Har man ett blåmärke som gör ont så petar han på det och säger "inte gjorde väl det här ont?" och flinar. Slår man i någonstans så får man höra att det kan göra ont. Och går det åt helevete i spel så måste han vara där och flina och fråga hur det går. Han tycker det är så himla skoj att jag är världens sämsta förlorare. Men jag älskar honom ändå!
Hur som helst så var det faktiskt ett bra tag sedan vi spelade Wii Sports så det kan vara en av orsakerna till att det gick som det gick. Det inte gick inte överdrivet bra för mr J heller.

Annars idag har vi varit på en riktigt shopping runda. Vi har handlat mat, vift-viftare, present till Lovis, blöjhinksmoj, registreingsmoj och en massa annat. så nu kommer vi inte behöva shoppa på ett tag. Det ända som är kvar att köpa den närmaste tiden är födelsedags present till Karet (som för övrigt fyller idag) och sen ska det inhandlas presenter till Dante som fyller om en månad.
Nu ska jag ta och kika lite på tv, vi kanske till och med ska krypa ner i sängen och titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar