22 augusti 2009

slarver

Nu är det en stund sen jag uppdaterade. Men det har inte hänt så himla mycket. Har jobbat, jobbat och så har jag jobbat. Där i mellan har jag även hunnit med att umgås med familjen och sovit. Men så himla mycket annat har jag inte hunnit (eller orkat) med.
Den här veckan har varit lååång och trött.

Idag var vi på stan och shoppade lite. Inte så himla mycket eftersom det är lön på tisdag. Vi skulle ha fikat med Johans bror som är på besök men så blidde det inte.
Han var förövrigt här igår och åt. Han hade en tjej med sig som heter Tine. Hur söt och gullig som helst.
Vi bjöd på kräfter med västerbottenpaj. Och så grack vi vin. Mums!!!!
Kommer ha paj och kräftstjärtar i matlåda på måndag. Smaskens.

Nu ska jag sova en stund så jag orkar röja förråd i morgon! Ha det bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar