15 augusti 2009

en dammsugare rikare

Nu så har jag ätit lunch. Kött bullar och potatismos från i torsdags. Smaskens!

Jag och Dante har varit på Media Markt och handlat en dammsugare. Det blev inte alls den som jag tänkt mej. Men förhoppningsvis så är den minst lika bra. Den jag ville ha var UltraSilence, men den var slut. Det var tur det i och för sig. För den var inte alls så himla tyst som den gör reklam för. Den jag köpte lät lika mycket/lite. Nu är det bara att vänta och se vad Johan säger när han kommer hem. Kan bara hoppas på att den blir godkänd. Han kan inte gnälla på priset i alla fall. Från början kostade den 999 kr men edet slutade på 699 kr eftersom dom har 30% rabatt hela helgen på vitvaror och hushållsmaskiner.
Så jag är jäkligt nöjd. Men som sagt nu är det bara att vänta och se vad min kära sambo säger! *håller tummarna*
http://dammsugaren.se/Dammsugare/Nilfisk/Coupe.htm

Nu ska jag hänga tvätt och sen dricka lite kaffe. Har bara hunnit med en kopp i dag och det var på jobbet när jag var där och hämtade Johans kort!

Ha det gött och njut av lördagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar