06 augusti 2009

trött trött och så en liten Lovis

Hej hej hallå!

Igår kväll var vi hos Karet och Micke och hälsade på lilla Lovis. Hon var nog den minsta bebisen jag sett. Så himla liten och så himla söt. Men jag vill absolut inte ha ett barn till. Är så himla nöjd med min lilla familj. Det är alldeles lagom att åka och klämma lite på bebisar, men att ha en egen vill jag inte. Och folk runt omkring oss verkar ju inte göra nåt annat än att göra barn så det lär ju inte vara nåt bekymmer att åka och klämma på små bebisar!

Idag har det varit en hemsk dag. Både psykiskt och fysikt. Är så himla trött hela tiden. Och det blir inte bättre av att jag stressar och springer omkring på jobbet. Sen allt det där oljudet vi har på jobbet gör inte saken bättre. Även fast jag har hörselkåpor så blir man trött.
Ja jag är lite gnälig, men det får jag vara. Är så väldans trött!

Nu ska jag ta lägga mej en stund på soffan!

1 kommentar:

  1. Testa att ha öronproppar i öronen och sen hörselkåpor på! då blir det garanterat tyst!

    SvaraRadera