15 augusti 2009

Där satt den

Det såg mörkt ut men till slut så blev det som det skulle. Det jag pratar om är förstås premiär matchen i Premier League mot Hull. 2-1 slutade det hela, men det såg länge ut att bara bli 1-1.
Det var en svag första halv lek, med för mycket boll på chelseas planhalva. Men i andra så vart det bättre. Men inte bra. Det var inte den bästa matchen jag sätt.
Det är skönt att säsongen är igång igen. Har verkligen saknat fotbollen under sommaren. Nu väntar 10 härliga månader med fotboll nästan varje helg. Nice

Medans jag tittade på fotbollen så lekte Dante så snällt. Helt själv. Det var länge sen han lekte så fint och framför allt tyst. Det var riktigt skönt. Men det är ingenting jag tror kommer upprepas varje gång det är match.
Han fick även äta mellis framför tvn, vilket han aldrig får göra annars. Han satt som ett litet ljus och tuggade sin macka och drack sin smoothie. Dante älskar verkligen smoothies. Det är perfekt som mellis, speciellt om man är ute någonstans så är det bara att ge honom en flaska med det i så drickar han själv. Något jag rekommenderar till alla föräldrar!

Dante leker med lego

1 kommentar:

  1. han är ju hur duktig som helst på att bygga lego!!! skoj att se!
    Kram sussie

    SvaraRadera