12 augusti 2009

En helt underbart tråkig dag

Idag är det en undebart tråkig dag. Det finns absolut ingenting att göra på jobbet. Men ändå måste jag gå dit. Det är tur att man kan ha skoj på jobbet. Annars vet jag verkligen inte hur jag skulle klara av det.
Dag har bestått av trams och flams. Jag är verkligen så himla trött på jobbet. Eller snarare att ingenting fungerar och att det inte finns någon på stället som bryr sig. Jag har helt enkelt gett upp!

Det är tur att jag har min lilla solstråle när det är så här. Han är det bästa som finns i hela stora vida världen. Det är lika kul varje dag att åka och hämta honom för han blir så himla glad när jag kommer. Jag får världens kram och en riktigt blöt puss. En sån stund kan göra hela dan så mycket bättre.
Älskar dej verkligen Dante!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar