06 oktober 2009

6/10-09

Goder kväller!!!!

Ledsen att jag inte skrev igår, men jag var sååååå trött efter träningen igår. Så det ända jag gjorde var att äta, duscha och sen mysa under en filt i soffan framför tvn.

Jag var som sagt och tränade igår. Började lite smått med att träna armarna. Jobbigt var det. Och en massa folk. Så det blev inte så mycket, men lite grann.
Det lilla jag gjorde känns idag i både armarna, ryggen och bröstet! Träningsvärk är den underbaraste känslan man kan ha. Man känner verkligen att man gjort något. Så himla underbart.

Nog om igår. Dagen idag har varit riktigt seeeeg, men samtidigt gått fort. Det är konstigt det där! Vi har haft lagom mycket på jobbet idag. Blev klar en timme innan vi slutade, men det vara bara att gå och hjälpa till på en annan linje. Ingen fick gå hem...konstigt tyckte jag, men så är det!
I morgon är det träning igen.....

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar