31 oktober 2009

Packning inför Madridresan

Som jag säkert nämt någon gång tidigare så åker vi till Madrid i morgon. Vilket ska bli så himla underbart. Jag har längtat ända sedan vi boka det i september. Men nu är det snart bara ett dygn kvar till planet lyfter.
Vi åker härifrån runt 10 i morgon och planet lyfter vid 3. Vi vill vara ute i god tid eftersom det är alla helgona den här helden. Så då vet man inte hur trafiken är.
Lisa kommer redan ikväll, eftersom första tåget hit i morgon går vid tio. Så hon ska sova på soffan i natt och i morgon så får hon ta sängen.
Dante kommer gå på dagis mån, tis och ons så hon kommer ha det lugnt och skönt på dagarna. Johans mamma kommer vara hennes back-up om det krisar.

Men det största bekymret är vad jag ska packa ner. Håller på att kolla vädret på både smhi och YR. Det kommer vara mellan 15-20 grader och sol. Så det blir väl inga jättevarma kläder. Jag funderar på att packa ner leggings (både långa och korta), kjol och jeans. Då har jag garderat mej för alla väder. Sen blir det väl en tjocktröja oxå och en jacka.

Det känns som om jag ska börja fundera redan nu på vad som ska ner, annars kommer jag nog få hålla på hela natten.

Kommer naturligtvis ta med mej kameran så jag kan ta en massa kort. SÅ när jag kommer hem kommer jag att uppdatera er med bilder.



ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar