15 oktober 2009

en inte helt underbar dag

Hej hej hallå!

Idag är ingen bra dag. Allting började i morse. Vaknade skittrött och ville inte alls stiga upp. Helst av allt ville jag kura in mej i min älsklings famn och bara ligga där och gosa. Men tyvärr så var jag illa tvungen att stiga upp. Kallt var det ute oxå.
Men det är inte det som varit värst. Utan det hände nu på eftermiddan. Vi fick ett fel som vi hade förra veckan och som SKULLE varit löst. Sen blev jag anklagad för att ljuga om en skitsak. Och varför skulle jag ljuga om en sak jag inte tjänar nåt på att ljuga om...?? Sen blev jag förbannad på kvällsskiftet, för att ingen kom och bytte av mej när jag skulle gå hem!

I och med det här kan bara kvällen bli bättre. I morgon är det fredag. Det är både ångest och glädje. Lite jobbigt är det att jobba fredagar men samtidigt så vet man att man har helg efter det...

Nu ska jag nog gosa lite med min lilla snutt. Hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar