26 oktober 2009

Konstig måndag!

Vilken underbar dag det har varit idag. Känns väldigt konstigt att säga så om en måndag, men så är det. Det har varit lagom mycket på jobbet idag. Inge stress och inge jäkt, precis som jag vill ha det.
Efter jobbet så åkte jag ner på stan och för att hämta min skor som varit inlämnade för att klacka om dom. Medans jag ändå var där så passade jag på att gå in i den ända affären som jag inte var in och prövade jeans i igår, GinaTricot. Och självklart så hittade jag ett par där som satt underbart bra. Så jag köpte två!Så nu behöver jag inte handla några jeans på ett tag.
Har även hunnit med att träna. Det blev en timme idag igen. Skönt som bara den. Älskar verkligen att träna. Det är som jag har hittat hem igen! Underbart värre....

Om en vecka så här dax så sitter vi säkert på någon resturange i Madrid och äter gott och dricker gott. Längtar som bara den efter att få komma bort lite med min älskling! Och förståss att titta på mitt älskade Chelsea, speciellt JT!!!!

Happy Måndags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar