10 oktober 2009

lördag

God förmiddag!

Har redan varit ute en sväng idag. Var iväg till Media Markt och sen blev det Barnens Hus. Dante skötte sig exemplarikst. Inget bråk alls. Är faktiskt riktigt imponerad!!!!

Igår had jag och mr J en mysig middag på tu man hand. Jag hade gjort trerättes.
Till förrätt blev det tonfisktröra i tunnbröd med tomat och rödlök till.
Varmrätt bestod av potatisgratäng (kvar sedan bröllopet för två veckor sen) och kotlett med en sallad till.
Och till efterrätt blev det chokladfondue med jordgubbar, marshmallows och physalis. Till allting det här drack jag vin (JPs röda) och Johan drack öl (mariestad). Hur gott som helst var det. Det är så himla bra sätt att avsluta veckan på.
Hann även träna en sväng igår. Gick tidigare från jobbet så det blev inte så sent.
Jag hade en helt underbar fredag igår....

Nu ska jag gå och göra lunch och sen baka en äppelkaka! Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar