16 oktober 2009

helvetet på jorden

Hejsan svejsan!

Idag är en ännu sämre dag. Om jag tyckte att det var ett helvete igår så vet jag inte hur vad det var idag. Det var totalt kaos! Det finns inga ord för hur det var. Ingenting fungerade som det skulle. Det var en sån här dag som man inte kan påverka själv. Trist men sant.
Jag önskade verkligen att jag hade stannat hemma idag, att jag aldrig hade klivit upp ur sängen. Jag har nog skällt på allihopa idag. Har varit riktigt irretarad och arg. Det kan inte ha varit lätt att ha umgåtts med mej. Men det är som det är.
Som om inte det vore nog så har jag och Dante varit riktigt osams. Och som vanligt så var det han som förlorade den fighten!

Ikväll är det jordnötsringar, choklad, vin och sex and the city/Idol. Men först ska jag ta och stoppa min lilla älskling i sängen.

Over 'n out

PS. Det kommer ett underbart & enkelt
recept lite senare ikväll.
DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar