20 oktober 2009

föräldrarmöte, träning & jobb

Hejsan svejsan!

Som det kanske märktes så skrev jag inget igår. Hade fult upp hela dan. Först bar det jobb som gällde i 7 timmar efter det så åkte jag och tränade.
Kom hyfsat tidigt till gymmet så det var knapt några där, vilket var underbart. Körde verkligen en genomkörare. Är helt slut i hela kroppen igår.
Efter träningen så var det bara att skynda sig hem och kasta sig i duschen så jag kunde följa med på föräldrarmötet på dagis. Inget speciellt sades men det är alltid lika trevligt att komma dit och se vad dom pysslar med på dagarna.
Eftersom svärmor satt barnvakt så bjöd vi dom på mat. Och hjälpte dom med deras dator. Och dom gick väl vid 8 tror jag. Då var jag helt slut. Var tvungen att sitta upp under hela "Sveriges fulaste hem" annars hade jag somnat.

Idag har det varit full fart på jobbet. Ett tag kändes det som om dan aldrig skulle ta slut. Det har varit en sån seg och långsam dag. Jag har varit sååååå trött så jag trodde faktiskt att jag skulle somna när jag stod och trågade nu på eftermiddagen.
Blev hämtad av mina älsklingar efter jobbet så jag slapp åka buss hem. Vi stannade på apoteket för att köpa lite Decubal till Dante och lite nattcreme till mej.

Nu är det soffan som gäller hela kvällen! God natt på er!!!
Ps. Bara 12 dar kvar till
våran Madridresa
Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar